Dagens lycka

Hej! Jag har märkt att ibland när man kommer hem så känner man sig kanske lite sur eller ledsen över en pytte sak som har hänt men aldrig tänkt på det posetiva utan alla bara täänker negativt så tänkte göra en posetiv lista vad som ahr varit bra idag! (Fick idén ifrån http://thildzing.blogg.se/)
Skype frukost med Maja

♥Soligt väder

♥Träffade mina kompisar

♥Min musiklärare berömde mig om hur duktig jag var på piano

♥Hamnade med samma grupp som Hanna på svenskan

♥God lunch i skolan

♥Extra lång rast efter So:n

♥Vi fick sluta lite tidigare

♥Var med Hanna en litenstund efter skolan

♥Hämtade Malin som är världens sötaste

♥Mamma kom hem med ett par shorts som jag har önskat mig, två koftor och en vanlig vit T-shirt.

♥Gjorde läxorna utan att någon sa till mig

♥Hemgjord pizza till Middag 

♥Fick 50 kr av mamma

♥Whatsappade med Maja hela dagen 

♥Skypar med Maja just nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0