Chiill dag! :D

Hej! Idag har jag haft natinellaprovet! Der faktiskt ovanligt lätt! :D Jag trodde att det skulle vara svårare! Och på provet vid pauserna då fick man ta med sig lite "fiika" så att man skulle få högre blodsocker eller vad det var så jag tog med mig vindruvor, festisar, en bulle och 4 brownisar! Tjockiis jag vet :DD Aja men sen var det lunch och sen hade vi klassråd (trååk :/ ) men sen hade vi so! Och vi hade vikarie (eller vi hade vikarie hela dagen idag :o ) så egentligen så skulle vi ha hafft dubbel-so men vi slapp den för att hon skulle någonstans och så fick vi också sluta tidigare ocksåå :DD typ 20 min! Åhh juste tyskaglosläxförhör imorron! Jag kan typ inte 3 stycken och dom orden är faktiskt skitsvåra! Aja ska plugga mer nu PUUSS!
Men ska nu sova nu endå så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0