Onsdag

HEEEEEJ :DD
Imorse åkte jag med mamma till sitt jobb ungefär vid karlaplan och så tog vi vaccin! det gjorde ont :(( Efter det så gick jag och mötte maja för hon bor inte alls långt därifrån. Hon var fortfarande lite sjuk men vi hade bestämmt att vi skulle träffas så vi tog det lungt och så. Vi var hemma hos henne och sen så gick vi till Rice och åt thaimat :DDD det var mums! När vi kom tillbaka till henne så var vi där en stund och sen gick vi ut på hennes balkong och sen gård och fotade bilder på mig :DD dom blev väldigt fiiina! Lägger in några av dom här nere ↓ Sen ska vi äta tacos och kolla på gossip girl!! Och vi ska äta morötter&dipp (NYTTIGA CHEYEER)
Har på mig min fina nya tröja från Monkii! :D
Fick låna majas kläder också :D

Kommentarer
Postat av: Arne

Du är bara för söt !<3333

2012-03-07 @ 07:19:14
Postat av: Arne

Du är bara för söt !<3333

2012-03-07 @ 07:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0