Längesen..

Hejhej! Förlåt för att jag inte har bloggat på typ en vecka men jag har väldigt fullt upp med skolan och träning osv.. För DM är om 18-17 daagar! Så jag tycker att det är lite viktigare om man säger så! Jaa och skoolan också.. Menmen. Jag skulle ju göra "svar på tal" Och jag har inte gjort det så det kommer att komma ett inlägg om det så snart som möjligt! Men jag tror inte att jag kommer att blogga lika mycket fram till DM alltså den 18 februari. För jag vill satsa extra mycket nuu!+ att Maja sa att om jag skaffade en blogg så skulle hon börja blogga igen och det har hon inte hållt så varför ska jag hålla mitt löfte då.. Men oj nu låter jag som en speciell person MAJA du vet vem det är FÖÖÖRLÅÅT MAJIIS FÖR DET <33! Igår nää iförregår så bakade jag cuupcakees! :DDD Det var första gången jag "spritsade" så dom blev inte så fiina.. Men här kommer bilder iaf <33 :D
Los kökos efteros bakos! <3
Förlååt för att bilderna blev suddiga och cupcaken såg jätte äckliga ut men det är för att jag tar med en digital kamera! SÅÅ klaga på mina föräldrar! ^^

Kommentarer
Postat av: Sofie från Landet

guuuud vad gott :p

2012-01-31 @ 13:51:29
Postat av: Sofie från Landet

Kan jag få receptet på de :p

2012-01-31 @ 13:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0