Ny blogg! :) Eller.. ja min första blogg..

Hejhej! Det här är min föörsta blogg! Jag har ju aldrig haft en blogg förut så jag kommer att suga på att blogga och jag kommer säkert lägga ut ett inlägg varannan vecka och jag kommer nog inte ha några bilder! Maja (sporttjej.se) "tvingade" mig att skaffa och jag gick med på det om hon började blogga igen och hon gick med på det! :DD Fast nu har hon tagit bort alla inlägg, men hon kommer att blogga snart igen! Jag kommer typ att ha 2 läsare i veckan så så hoppas att du går in på min blogg ofta och hoppas att du tycker att den är bra! Ciiiaoo! <3

Kommentarer
Postat av: maja

svara på fb knasunge <3

2012-01-18 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0