SUUUUR!

Heej! Just nu är jag suur!! Den enda bra saken som hände idag var att jag hittade kamran! Men jag vet inte hur man laddar upp bilder och jag glömde den hemma! PIIIIIIIIIIISS DAAAAAAG!
Dagen började bra, jag och Maja hade skype frukost och jag hittade kameran sen glömde jag alla mina läxor hemma ink kameran!  På lunchrasten så gick jag och mina kompisar till ica för att köpa godis och så.. Sen när vii gick tillbaka så satt min lärare vid ingången! Och på något magisikt sett så såg hon att jag hade gömt en godispåse under jackan så hon undrade vad jag hade där ! Och jag sa inget men tydligen så trodde hon mig inte!!!  Så jag fick ta av mig jackan och där låg den där dumma påsen så hon tog den!! Och så sa hon: du får tillbaka den när skolan är slut! .. Så då gick jag och väntade på att skolan skulle ta slut! Sen när den äntligen var slut så ba: Vi lärare har ätit upp ditt godis du får prata med din mamma.    Sen ringde jag mamma och hon hade pratat med min lärare och tydligen får jag skylla mig själv! så jag har slängt  22 kronor i sjön! KUUL!!!! :@@@@@@@@@@@@ Vill nästan börja gråååta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var min idé faktiskt <3

2012-01-19 @ 17:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0