Frågestund

Hej! Fråga vad ni vill! Svarar på alla frågor den 24 mars ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag undrar om

1. Vem du är kär i ?

2. Hur många du har pussat?

3. Gillar du mig?

4. Vem är din /dina bästisar ?

5. Vilken klass går du i ?



Din blogg är bara bäst<3

2012-03-04 @ 14:06:04
Postat av: Ida

Men jag kan länka dig ändå och så kan du ställa dina frågor i blogresponse/bloggsvar <3 puuuss



Varför är du så söt?

Vad har du för färg på ögonen?

Vad är din favoritmat?

Visa din favoritoufit

Vad är ditt favoritklädmärke och favoritaffär?

Vad ska man ha för ingridienser enligt dig i en gooood smoothie?



Pusspuss <3

2012-03-05 @ 07:29:33
URL: http://idawdt.blogg.se/
Postat av: Towa

.Vad är din favvo outfit???

.Vilka lag har du gott i????

.Är du tsm med någon??

.vad heter din bästis????

.Jag älskar din blogg och kan du titta på min den heter iloveblizzards.blogg.se! :D

2012-03-05 @ 16:14:25
URL: http://iloveblizzards.blogg.se/
Postat av: ebba<333

går du på toan i skolan?

vad har du för humor?

vad är det mest pinsamma du har gjort?

2012-03-26 @ 16:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0